السبت، 31 مايو 2008

حدوته



حدودتة حصلت .... حسيت أن حياتي كملت ... ونقط فوق حروف اتحطت ... طرق جميلة اترسمت ... معاها أحلي غنوة اتغنت بحبها... بعشق اسمها ...ولما بتهمس ... عارفين ايه بيجرالي من همسها ... نفسي اخطف الزمن واروحلها .... واشوف اسمي اللي مكتوب في قلبها .... هي حدودتي وحكايتي ... حسيت معاها ببدايتي ... بداية قصصي الجميلة ... وأيام كان نفسي أعيشها كنت فاكرها مستحيلة ...بحبها اول ما اصحي من نومي .... وبيكون خيالها بداية يومي ... وحبها بيزيل غيومي .... يمطر السحاب او الشمس تسطع ... ما دمت بحبها ما يهمني....... الشمس ولا القمر اللي يطلع .. لانها في دنيتي بتضمني ....... وبتشيل عني اي شئ بيوجع ...بحبها بعد أول ساعة من نهاري ..... بحبها ومش قادر اداري ..... ولا اخبي عن الناس سرحاني وافكاري .......... وكل نفسي في يوم تسكن معايا في داري ......بحبها قوي قوي لما تيجي الساعة تسعة .... وشايف ناس لرزقها بتسعي ... يجي في بالي كلمتها ... خلي بالك من نفسك وأوعي ... وافتكر لما نمت امبارح علي ضحكتها .. وده طبعا كان بعد كتير قوي من الساعة تسعة بحبها قوي لما يجي الضهر .... واحلم انها تكون حكاية العمر ... وافرح لما كانت تخاف علي وتقولي ع بعد الشر .... بعد الشر حبيبي عليك .. انا محتاجة لمسة ايديك ... ونظرة عينيك بعشقها ساعة العصاري .... لما انزل اتمشي في الحواري ... لما افتكر انها الوحيدة اللي كسرت اسواري ... وزرعت في حياتي ازهاري

بحبها ساعة الغروب ... وبتمني يكون لعينيها الهروب ... نفسي اتصل بيها واقولها .. حببيتي قلبي بجد مسلوب بحبها ........ بجد بحبها

هناك تعليق واحد:

safa7_karmooz يقول...

حلوة القصة...اسلوب السرد حلو...مع البساطة فى التعبير والكلمات